````

Notícies d'Alacant i província

divendres, 26 abril 2024

Jutgen una parella per abusar i proporcionar droga a la seua filla menor

La Fiscalia demana per a ell una pena de presó de 14 anys i mig per un delicte d'abús sexual i un altre contra la salut pública.

Hui comença el judici contra un home acusat d'abusar sexualment i proporcionar drogues a una menor de edad, hija de su compañera sentimental, también procesada en esta causa por consentir el acceso y consumo de sustancias a su hija.

Els fets van succeir entre l'estiu i el mes de novembre del 2019 quan els acusats van mantindre una relació sentimental amb convivència en un pis d' Alacant, en el que también residía la víctima.

Según sostiene la Fiscalía, el encausado ofrecía a la hija de su pareja marihuana y hachís, que se llegaba a fumar con ella, con el conocimiento y el consentimiento de la mujer.

La acusación pública mantiene que, el 18 de noviembre de 2019 el acusado aprovechó que la víctima estaba adormilada a consecuencia del consumo de drogas, para abusar sexualmente de ella.

La Fiscalia demana per a ell una pena de presó de 14 anys i mig per un delicte d'abús sexual i un altre contra la salut pública. Para la madre solicita cinco meses de cárcel por un delito de incumplimiento de los deberes inherentes a la patria potestad.