fbpx

Notícies d'Alacant i província

dissabte, 1 octubre 2022

Este diumenge es decideix el futur de l'expresident d'El Corte Inglés

La dirección de la compañía y Gimeno están negociando una eixida pactada.

El Corte Inglés celebra el proper diumenge la seua junta ordinària d'accionistes, que estarà precedida per una reunió molt important de l'consell d'administració presidit per Jesús Nuño de la Rosa i en la qual es decidirà el futur del seu expresident, Dimas Gimeno.

- Publicitat -

La junta de accionistas del próximo domingo debe aprobar la eixida de Dimas Gimeno del consejo de El Corte Inglés después de haber sido destituido como presidente por el consejo de administración del pasado 14 de junio. Gimeno sigue ocupando un asiento en el consejo de la compañía, ahora presidido por Jesús Nuño de la Rosa. Mientras el presidente de la compañía es elegido por el consejo, la eixida y el nombramiento de consejero deben pasar por la junta de accionistas, según los estatutos.

En l'ordre del dia de la junta que haja d'aprovar la gestió i els comptes de al 2017, el punt número 7 tractarà sobre el cessament i el nomenament de conseller. En principi, està previst el cessament de Florencio Lasaga i Carlos Martínez Echavarría, així com de Paloma García Peña, representant de la Cartera Mancor.

ValenciàEspañol