“Hay algunos a los que les encanta el olor a napalm por las mañanas, a gasolina. Aquellos que no buscan resolver los problemas de las personas sino el poder” amb esta referència a el mític film de Coppola "Apocalypse Now”, Joan Baldoví enllaçava els discursos de les formacions de la dreta i continuava dient que “cuando sus votos les dan la espalda no dudan en recurrir a la infantería judicial”.
El polític valencià agraïa que “por primera vez la agenda valenciana forma parte de un pacto para elegir presidente” i insistia en el seu suport a Sánchez i en la confiança que la legislatura era ja una realitat. Concloïa oferint una til·la a la dreta “para que templen los nervios” perquè “últimamente les veo muy alterados”.
Per la seua banda, el secretari general de PSOE enaltia el conegut com “Pacto del Botánico”, De el qual deia ser “una inspiración” situant la política valenciana com un exemple i referent de diàleg i democràcia.
En su última intervención, Baldoví insistía en las política sociales que la Comunidad Valenciana ha perpetrado e insistía, ahora dirigiéndose a la derecha “Recomendación, la tila es muy barata, ayer compre 50 bolsitas por un euro, aplíquenselo”.